
xa0اول از همه خبر خبر!!! فوری و داغ! ما عکس دوقلوهای افسانه ای رو پیدا کردیم! عرفانم دیگه!!! عکس دخمل و پسمل خاله مریم رو می گم خوب! باشه برا آخر!!!! آها! یه تشکر ویژه هم از خاله اعظم جون و عمو محمود داریم شدید! با تشکر آقا عرفانxa0وآقا عماد .............................................. عرفانم! شروع روزهای 4 نفره بودن هم زیبا بود! شروع زیبایی است! احساس انسان تازه متولد شده را دارم! تحولی قشنگ بود! برای همه مان به نوعی جدید.... بر خلاف روزهای سختیxa0که پیش بینی می کردم! xa0اما زیبا شد! به لطف خ...
ادامه مطلب